Головна » Статті » Мои статьи |
1. Верховна Рада України. http://portal.rada.gov.ua/
На офіційному сайті Верхової Ради України розміщені матеріали про діяльність Уряду, скалад Уряду, законодавство України та багото іншого. Впровадженго зручну пошуково-навігаційну систему з дружнім та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
2. Президент України. http://www.president.gov.ua/
Офіційне представництво Президента України.
3. Урядовий портал. http://www.kmu.gov.ua
Сайт Кабінету Міністрів України. Висвічується діяльність Уряду, новини що стосуються діяльності уряду, довідкова інформація щодо діяльності уряду, міністерств, відомств, нормативно-правова база, а також можливість звернення громадян.
4. Міністерство Освіти України. http://www.mon.gov.ua/
Після розпаду Радянського Союзу Україна успадкувала стару систему освіти на чолі з Міністерством вищої і середньої спеціальної освіти УРСР. Зі здобуттям Україною незалежності 1991 року постало питання реформування і розвитку національної освіти в державі. Процеси в Європі та світі визначили нові завдання і пріоритети у сфері освіти й наукової діяльності. Ці завдання були покладенні на Міністерство освіти України, яке є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, спрямовує і координує діяльність за цими напрямами інших органів виконавчої влади. Після ухвалення 1996 року Конституції України визначено нові пріоритети розвитку освіти, створено відповідну правову базу. Нині здійснюється практичне реформування галузі з Державною національною програмою "Освіта".
На сайті можна завжди знайти наступну інформацію
5. Міністерство охорони здоров'я України http://www.moz.gov.ua
1917 року формуючи власні управлінські структури, Центральна Рада в частині управління медико-санітарною справою попервах наслідувала приклад Тимчасового уряду Росії, який вищим своїм медико-адміністративним органом проголосив Центральну лікарсько-санітарну Раду. Результатом цього стало створення в Києві Крайової (в розумінні державної української) лікарсько-санітарної Ради – першого органу управління медико-санітарною справою автономної України. Другий етап у формуванні центральних органів управління медичною справою відноситься до періоду правління гетьмана П.П. Скоропадського. Цей період розпочався після падіння УЦР в кінці квітня 1918 р., тривав сім з половиною місяців (29 квітня – 18 грудня 1918 р.) і ознаменувався проголошенням Української держави (29 квітня 1918 р.) та скасуванням всіх законів Центральної Ради. З 1928 р. на Україні почала швидкими темпами розвиватися мережа санітарно-епідеміологічних станцій. На початок 1941 р. система охорони здоров’я Української РСР налічувала 29000 лікарів і 91000 середніх медпрацівників. Після проголошення незалежності України перед міністерством охорони здоров’я постало завдання організації охорони здоров’я незалежної держави в умовах економічної кризи. Постала потреба у реформуванні галузі згідно нових економічних умов та розробка відповідного медико-санітарного законодавства.
Все, щло стосується діяльності Міністерства охорони здоров"я України Ви зможете знайти на офіційному сайті Міністерства
6. Мiнiстерство працi та соцiальної полiтики України http://www.mlsp.gov.ua
Бiльш нiж 90-рiчна історія органів праці та соціального захисту України нерозривно пов'язана iз зародженням української державностi. До складу сформованого Українською Центральною Радою нацiонального уряду - Генерального Секретарiату - увiйшло Генеральне секретарство працi, яке з 12 вересня до 2 жовтня 1917 року очолював К.П. Василенко. У вереснi 1923 року постановою Всеукраїнського ЦВК Управлiння уповноваженого перетворено на самостiйний Наркомат працi УСРР, який проiснував до вересня 1933 року, пiсля чого був лiквiдований. З 1958 року до структури державної виконавчої влади входив Державний комiтет Ради Мiнiстрiв УРСР по нагляду за безпечним веденням робiт у промисловостi i гiрничому нагляду. У 1990 роцi Державний комiтет по працi був перетворений на самостiйне Мiнiстерство працi УРСР. З листопада 1991 по серпень 1996 року мiнiстром працi працював М.Г.Каскевич. З метою посилення економiчних реформ та активiзацiї соцiальної полiтики Указом Президента України вiд 25 липня 1997 року було створено Мiнiстерство працi та соцiальної полiтики України. Воно стало правонаступником функцiй (прав i обов'язкiв) лiквiдованих Мiнiстерства працi та Мiнiстерства соцiального захисту населення України. Довідки, документи. роз"яснення, нормативвні акти, все це а також багато іншого Ви зможете знайти на офіційному сайті Міністерства. Також є можливість зробити підписку на новини, і Ви завжди будуту мати найсвіжішу інформацію.
7. Міністерство культури і туризму України
Після здобуття Україною незалежності виникли нові пріоритети не лише в політиці, а й у культурі. Репрезентацією держави в цій галузі та її культурним розвитком мало займатися Міністерство культури України, яке й було створено. 26 вересня 1995 року Указом Президента України про утворення Міністерства культури і мистецтв України, Міністерство культури України було перейменоване і були перевизначені завдання та обов’язки. Згідно Указу Президента України від 20 квітня 2005 року Міністерство культури і мистецтв України та Державну туристичну адміністрацію України реорганізовано у Міністерство культури і туризму України Основним завданнями Мінкультури і туризму України є : забезпечення реалізації державної політики у сфері культури і мистецтв, державної політики з питань охорони культурної спадщини, національної музейної політики, підготовка пропозицій щодо основних напрямів державної мовної політики та участь у її реалізації, здійснення відповідно до законодавства державного управління і контролю у сфері охорони культурної спадщини, вивезення, ввезення і повернення культурних цінностей, музейної та бібліотечної справи, кінематографії, забезпечення реалізації прав громадян на свободу літературної та художньої творчості, вільного розвитку культурно-мистецьких процесів, забезпечення доступності всіх видів культурних послуг та культурної діяльності для кожного громадянина, створення умов для задоволення національно-культурних і мовних потреб українців, які проживають за межами України, розвитку міжнародного культурного співробітництва, захист інтересів вітчизняних творчих працівників і творчих спілок, а також закладів, підприємств і організацій, що діють у сфері культури і туризму, створення умов для розвитку соціальної та ринкової інфраструктури у сфері культури і туризму, організація її матеріально-технічного забезпечення. | |
Переглядів: 994 | |
Всього коментарів: 0 | |